ΣΚΟΠΟΣ |
---|
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να εκπαιδεύσει γραμματείς στην καλύτερη και αποδοτικότερη εξυπηρέτηση των πελατών |
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ |
Σε γραμματεις |
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ |
• Τα χαρακτηριστικά της ποιοτικής εξυπηρέτησης • Ικανότητες και δεξιότητες γραμματειακής υποστήριξης / τηλεφωνικού κέντρου • Ο εσωτερικός και εξωτερικός πελάτης • Αποτελεσματική τηλεφωνική επικοινωνία • Καλοί τρόποι στο τηλέφωνο, δημιουργία θετικής εικόνας • Τύποι πελατών και χειρισμός παραπόνων • Οικοδόμηση και εδραίωση εμπιστοσύνης • Αναγνώριση/ αξιολόγηση αντίθετης πλευράς • Αντιμετώπιση επιθετικότητας και εχθρότητας • Διεξαγωγή διαπραγμάτευσης: υποβολή πρότασης, απάντηση σε πρόταση • Τεχνάσματα και αντιμετώπιση τους • Δημιουργία και διατήρηση θετικού κλίματος • Τρόποι πρόληψης της σύγκρουσης • Τεχνικές αντιμετώπισης συγκρούσεων • Διαχείριση χρόνου |
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ |
8 ΩΡΕΣ |
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ |
Το Future Business School είναι κορυφαίος εκπαιδευτικός φορέας και δραστηριοποιείται στο χώρο της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό από το 2000. Παρέχει ποιοτικά προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης που πληρούν τις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας διεθνώς, e-learning Diplomas και Σεμινάρια πιστοποιημένα από κορυφαίους φορείς πιστοποίησης. Δείτε εδώ την παρουσίαση της σχολής μας Τα προγράμματα σπουδών που προσφέρει έχουν δομηθεί και σχεδιαστεί σε συνεργασία με κορυφαίους επαγγελματίας του κλάδου ώστε να πληρούν τις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας διεθνώς και προσαρμόζονται στις νέες τάσεις και συνθήκες του επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Το σεμινάριο είναι πιστοποιημένο από την TUV AUSTRIA ACADEMY (HELLAS). |
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Η Διδασκαλία γίνεται με φυσική παρουσία και με την υποστήριξη υπερσύγχρονης εκπαιδευτικής πλατφόρμας, η οποία είναι προσβάσιμη ακόμη και από tablet ή smartphone. Επίσης προσφέρεται για στελέχη επιχειρήσεων με χρήση του 0,24% του ΟΑΕΔ/ΛΑΕΚ
Ιδιαίτερο ΜάθημαTailor Made σε επιχειρήσεις |
ΠΑΡΟΧΕΣ |
|
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ |
INTRO VIDEO CLIP ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ |