E-learning

Εκτύπωση

Σεμινάριο Digital Content Marketing

Ημ/νία Έναρξης:
Ιουν 24, 2019
Ημ/νία Λήξης:
-
Κωδικός:
IM - 407
Επίπεδο:
Basic
Θέσεις:
15
Εκπαιδευτής:
Τιμή:
150,00 EUR
Περιοχή:

Περιγραφή

ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρουσιάσει τις σύγχρονες τάσεις του σύγχρονου Digital Marketing που πλέον εστιάζει στο marketing περιεχομένου λόγω της ιδιαίτερης ανάπτυξης sharing και social πλατφορμών επικοινωνίας. Παράλληλα γίνεται παρουσίαση και αναφορά σε εργαλεία Web 2.0 που ουσιαστικά έχουν δημιουργήσει όλες τις προϋποθέσεις για τη σημερινή κατάσταση όσον αφορά στην δημιουργία και διάδοση της πληροφορίας. Τέλος, αναλύονται μεθοδολογίες ανάπτυξης και διάθεσης του περιεχομένου σε digital media αλλά και Shared media.
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις που θέλουν να γνωρίσουν και να αξιοποιήσουν εξ’ ολοκλήρου τη δύναμη του content μέσω εργαλείων Web 2.0, των social media και των δυνατοτήτων που παρέχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε εργαζόμενους στο τμήμα διαφήμισης ή marketing που θέλουν να κατανοήσουν σύντομα και πρακτικά τις δυνατότητες και λειτουργίες του σύγχρονου διαδικτύου αλλά και σε ιδιώτες που επιθυμούν να ξεκινήσουν ή να επεκτείνουν τις γνώσεις τους στο μοντέρνο marketing.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 Εισαγωγή στο Digital Content Marketing
      • Έννοια, Ορισμός Content Marketing
      • Έννοια, Ορισμός Digital Content Marketing
      • Content & Διαφήμιση
      • Digital Content / Επιθυμητό αποτέλεσμα
      • Digital Content Marketing & Το ‘προφίλ’ του πελάτη
      • Digital Content / Δημιουργία και ανάπτυξη Personas
      • Digital Content Influencers
      • Brainstorming για σχεδιασμό και ανάπτυξη Digital Content.
      • Στρατηγική Content marketing
      • Μορφές Digital Content / Ανάλυση και αναφορά σε παραδείγματα content types.
      • Digital Content Marketing και Visual Elements / Ορισμός, είδη και αρχές του digital content visual elements
      • Ο ρόλος της τέχνης και της επιστήμης στο Digital Content Marketing
      • Τα infographics στο Digital Content Marketing
      • Digital Content Marketing Goals / Στοχοθεσία
      • Προσαρμογή και διαφοροποίηση του Digital Content σύμφωνα με τη φάση του κύκλου ζωής των προϊόντων/υπηρεσιών.
      • Προσαρμογή και διαφοροποίηση του Digital Content σύμφωνα με τα στάδια του αγοραστικού κύκλου. Digital Content marketing & Buying Process
      • Digital Content Editorial Calendars
      • Digital Content Marketing Team
      • Τα τρία R του Digital Content Marketing
      • Digital Content Marketing & Web Design
      • Digital Content Promotion
      • Content Channels / Παρουσιάση των Content Channels /Free & Paid (Ειδική ανάλυση στον διαχωρισμό Paid και Free channels)
      • Digital Media – Ψηφιακά κανάλια περιεχομένου (Παρουσίαση των ειδών digital media)
      • Digital Media/Αλληλεπίδραση
      • Ο περιοδικός πίνακας του Digital Content Marketing
      • Content marketer ή engineer / Ιδιότητες και χαρακτηριστικά
      • Digital Content Metrics & Tools
      • DRM (Digital Rights Management) Ψηφιακή διαχείριση πνευματικών δικαιωμάτων
      • Oι προκλήσεις του Content Marketing
      • Social Content creation & promotion (Δημιουργία και Προώθηση)
      • Content Optimization (Βελτιστοποίηση περιεχομένου)
      • Content Syndication / placement (Διαθεσιμότητα περιεχομένου σε άλλα online κανάλια:                                                                      media outlets, related blogs, RSS channels, media partners, press releases κ.λπ)

Web 2.0
      • Η έννοια του Web 2.0
      • Web 2.0 / Χαρακτηριστικά
      • Web 2.0 / Website features
      • Web 2.0 / Social Web
      • Web 1.0 -> Web 2.0 (Παραδείγματα)
      • Web 3.0 (ο σημασιολογικός ιστός ή Semantic Web)

Εργαλεία Digital Content
      • Εκμάθηση και πρακτική άσκηση εργαλείων δημιουργίας digital content. 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
8 ΩΡΕΣ
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
 ΕΟΠΠΕΠ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Το Σεμινάριο προσφέρεται με φυσική παρουσία σε τμήμα και με e-learning μέσω της υπερσύγχρονης ηλεκτρονικής μας πλατφόρμας.
Επίσης προσφέρεται για στελέχη επιχειρήσεων με χρήση του 0,24% του ΟΑΕΔ/ΛΑΕΚ.

 

Προγραμματισμένο Τμήμα

E-learning

Ιδιαίτερο Μάθημα

Tailor Made σε επιχειρήσεις

ΠΑΡΟΧΕΣ

      • Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού με ατομικούς κωδικούς
      • Πλούσιο υλικό ανά μάθημα που γίνεται συνεχώς update
      • Υποστηρικτικό υλικό ανά μάθημα (video – case studies – βιβλιογραφία κλπ)
      • Βιντεοσκοπημένες διαλέξεις μαθημάτων Τα videos καθιστούν το συγκεκριμένο πρόγραμμα μια εξαιρετική επιλογή, γιατί αφομοιώνετε τις γνώσεις καλύτερα.
      • Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας μέσω της εκπ.πλατφόρμας με τον εισηγητή για την επίλυση αποριών.
      • Όλα τα test & οι εξετάσεις γίνονται ηλεκτρονικά από τον υπολογιστή σας με άμεση ενημέρωση για την επίδοσή σας & επισήμανση τυχόν λανθασμένων απαντήσεων. 

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
 
INTRO VIDEO CLIP ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Διαθέσιμα αρχεία για λήψη


Εκδήλωση Ενδιαφέροντος: Σεμινάριο Digital Content Marketing

Τιμή μονάδας

Πληροφορίες Συμμετέχοντα

Στοιχεία Επικοινωνίας

Συμφωνώ με τους όρους και προϋποθέσεις και την πολιτική απορρήτου της Future Business School *

* υποχρεωτικό

Επιλεγμένες ετικέτες

Online Αίτηση Συμμετοχής

Online Αίτηση Συμμετοχής