ΣΚΟΠΟΣ |
---|
Σκοπός του Σεμιναρίου είναι να αναπτύξει τις ικανότητες των ανθρώπων της αγοράς έτσι ώστε να ανακαλύπτουν και να ικανοποιούν τις ανάγκες του καταναλωτή μέσα από κατάλληλες δραστηριότητες στα καταστήματα των πελατών μας, με τελικό στόχο την αύξηση των πωλήσεων και των κερδών της εταιρείας. Επίσης με συστηματικό και πρακτικό τρόπο να μάθουν κατ αρχήν να διακρίνουν και μετά να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες που υπάρχουν σε κάθε πελάτη μας. |
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ |
Το σεμινάριο απευθύνεται σε νέους που θέλουν να ενταχθούν σε διευθύνσεις πωλήσεων εταιρειών, σε χαμηλά και μεσαία στελέχη της διεύθυνσης Πωλήσεων. Μπορεί να αποτελέσει το βασικό ενημερωτικό / εκπαιδευτικό εργαλείο για νεοεισερχόμενους πωλητές που χρειάζονται ένα ολοκληρωμένο υπόβαθρο διερεύνησης και ανάπτυξης του πελατολογίου τους. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν για νέες δοκιμασμένες και πετυχημένες τεχνικές και συστήματα που μπορούν να εφαρμόσουν άμεσα. |
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ |
Βαδίζοντας σε μια απαιτητική αγορά με καινούργια χαρακτηριστικά και δυναμικές Ποιός είναι ο καταναλωτής μου Το κατάστημα και πώς επεμβαίνω Πώς λειτουργώ με τον Καταστηματάρχη Ανακαλύπτοντας από κοινού τις ευκαιρίες στο κατάστημα. Βασικές αρχές που προσδιορίζουν την επιτυχία |
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ |
8 ΩΡΕΣ |
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ |
ΕΟΠΠΕΠ |
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Η Διδασκαλία γίνεται με φυσική παρουσία και με την υποστήριξη υπερσύγχρονης εκπαιδευτικής πλατφόρμας, η οποία είναι προσβάσιμη ακόμη και από tablet ή smartphone. Επίσης προσφέρεται για στελέχη επιχειρήσεων με χρήση του 0,24% του ΟΑΕΔ/ΛΑΕΚ.
Ιδιαίτερο ΜάθημαTailor Made σε επιχειρήσεις |
ΠΑΡΟΧΕΣ |
|
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ |
![]() |
INTRO VIDEO CLIP ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ |