fbpx

Logistics

Εκτύπωση

MASTERING SOCIAL MEDIA MARKETING

Ημ/νία Έναρξης:
-
Κωδικός:
IM - 425
Επίπεδο:
Basic
Θέσεις:
15
Εκπαιδευτής:
Τιμή:
130.00 EUR
Περιοχή:

Περιγραφή

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ 

Το εργαστήριο Mastering Social Media είναι ένα πρόγραμμα που έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν μια ολοκληρωμένη στρατηγική στα Social Media:                                                  Facebook, Instagram, Linkedin, Tik tok, X ( Twitter) , You tube & Pinterest.

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν πρακτικές γνώσεις και δεξιότητες για την αποτελεσματική αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τις σελίδες που διαχειρίζονται, το μάρκετινγκ και τη δέσμευση ως προς το περιεχόμενο.

Μέσω ενός συνδυασμού διαλέξεων και case study οι συμμετέχοντες θα εξερευνήσουν διάφορες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, θα μάθουν τις βέλτιστες πρακτικές για τη δημιουργία και την επιμέλεια περιεχομένου και θα ανακαλύψουν τεχνικές για τη μεγιστοποίηση της εμβέλειας και της δέσμευσης του κοινού τους.

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
  • Η κατανόηση των βασικών αρχών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ο αντίκτυπός τους στον προσωπικό και επαγγελματικό τομέα.
  • Προσδιορισμός και αξιολόγηση των δυνατών και αδύνατων σημείων των διαφόρων πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης.
  • Ανάπτυξη στρατηγικών για τη δημιουργία και την επιμέλεια ελκυστικού περιεχομένου.
  • Τεχνικές για την ανάπτυξη και τη δέσμευση ενός κοινού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Κατανόηση των ηθικών και νομικών προβληματισμών που σχετίζονται με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
MODULES

Ενότητα 1: Εισαγωγή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

  • Εξερεύνηση των κορυφαίων πλατφορμών κοινωνικών μέσων
  • Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη σημερινή κοινωνία

 Ενότητα 2: Δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

  • Προσδιορισμός του κοινού στόχου και καθορισμός των στόχων περιεχομένου
  • Στοιχεία αποτελεσματικής δημιουργίας περιεχομένου
  • Εργαλεία και πόροι για τη δημιουργία περιεχομένου
  • Σχεδιασμός και προγραμματισμός περιεχομένου

Ενότητα 3: Διαφήμιση και προώθηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

  • Εισαγωγή στη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Ρύθμιση διαφημιστικών εκστρατειών στις κυριότερες πλατφόρμες
  • Στόχευση και τμηματοποίηση

Ενότητα 4: Ανάλυση και μέτρηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

  • Εργαλεία για την παρακολούθηση και την ανάλυση δεδομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
  • Ερμηνεία των αναλυτικών στοιχείων για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης

Ενότητα 5: Δεοντολογία και νομικά ζητήματα

  • Προστασία της ιδιωτικής ζωής και των δεδομένων
  • Ζητήματα πνευματικής ιδιοκτησίας και πνευματικών δικαιωμάτων
  • Δεοντολογικές κατευθυντήριες γραμμές για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
  • Διαχείριση διαδικτυακής φήμης και κρίσεων
ΔΙΑΡΚΕΙΑ DIPLOMA

Η διάρκεια του προγράμματος είναι 8 ώρες 

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Το Future Business School είναι κορυφαίος  εκπαιδευτικός φορέας και δραστηριοποιείται στο χώρο της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό από το 2000. Παρέχει ποιοτικά προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης που  πληρούν τις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας διεθνώς, e-learning Diplomas και Σεμινάρια πιστοποιημένα από κορυφαίους φορείς πιστοποίησης.

Δείτε εδώ την παρουσίαση της σχολής μας

Τα προγράμματα σπουδών που προσφέρει έχουν δομηθεί και σχεδιαστεί σε συνεργασία με κορυφαίους επαγγελματίας του κλάδου ώστε να πληρούν τις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας διεθνώς και προσαρμόζονται στις νέες τάσεις και συνθήκες του επιχειρηματικού περιβάλλοντος.

Το πρόγραμμα είναι πιστοποιημένο από την ΤÜV AUSTRIA ACADEMY (Hellas)

   unnamed

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Online learning μέσω της πλατφόρμας zoom

Εισηγητής: Γεράσιμος Τζαμαρέλος, Ph.D

Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος, είναι κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην Ψυχολογία του Καταναλωτή. Επιπλέον, έχει εξειδίκευση στην Συμπεριφορά Καταναλωτή, στο Digital Branding και στον τομέα του Personalization Fields in Digital Campaigns. Έχει μεταφράσει νέο πρωτοποριακό βιβλίο που κυκλοφορεί πλέον και στα ελληνικά – το H2H Marketing – των συγγραφέων Philip Kotler– Waldemar Pfoertsch – Uwe Sponholz που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Κλειδάριθμος.

Προγραμματισμένο Τμήμα

E-learning

Ιδιαίτερο Μάθημα

Tailor Made σε επιχειρήσεις 

ΠΑΡΟΧΕΣ

Προσφέρεται υποστήριξη από το εκπαιδευτικό μας τμήμα, με παροχή οδηγιών, κατευθύνσεων και επίλυση αποριών.

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
   unnamed
INTRO VIDEO CLIP ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

 


Εκδήλωση Ενδιαφέροντος: MASTERING SOCIAL MEDIA MARKETING

Τιμή μονάδας

Πληροφορίες Συμμετέχοντα

Στοιχεία Επικοινωνίας

Συμφωνώ με τους όρους και προϋποθέσεις και την πολιτική απορρήτου της Future Business School *

* υποχρεωτικό

Επιλεγμένες ετικέτες