fbpx

Marketing

Εκτύπωση

Σεμινάριο Έρευνα Αγοράς

Ημ/νία Έναρξης:
-
Ημ/νία Λήξης:
-
Κωδικός:
MR - 106
Επίπεδο:
Basic
Θέσεις:
18
Εκπαιδευτής:
Τιμή:
250,00 EUR
Περιοχή:

Περιγραφή

ΣΚΟΠΟΣ
Το σεμινάριο αυτό έχει απώτερο στόχο να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αξιοποιήσουν στο έπακρο, το εργαλείο της έρευνας αγοράς. Ο σκοπός επιτυγχάνεται από συνδυασμό βασικών θεωρητικών αρχών, παραδειγμάτων, «ασκήσεων» και case studies από πραγματικές έρευνες.
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Σε στελέχη επιχειρήσεων, και συγκεκριμένα στελέχη τμημάτων Marketing (marketing managers, product managers, κλπ), ή άλλων τμημάτων εταιριών, τα οποία καλούνται να διεξάγουν και να χρησιμοποιήσουν έρευνες αγοράς.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Ο Ρόλος Της Ερευνάς Αγοράς
      • Η Διαδικασία Της Ερευνάς Αγοράς
      • Ορισμός Του Προβλήματος
      • Προσδιορισμός Άξιας Πληροφοριών
      • Επιλογή Σχεδίου Ερευνάς
      • Επιλογή Μεθόδων Συλλογής Στοιχείων-Δεδομένων
      • Επιλογή Μεθόδων Μέτρησης
      • Επιλογή Δείγματος Και Συλλογή Στοιχείων-Δεδομένων
      • Ανάλυση Στοιχείων
      • Παρουσίαση Ευρημάτων Έρευνας

 Μέθοδοι Συμπλήρωσης Ερωτηματολόγιου
      • Έννοια Της Δημοσκόπησης
      • Ταχυδρομική, Τηλεφωνική, Προσωπική Συνέντευξη

 Ποιοτική Ερευνά - Ερωτηματολόγιο
      • Σε Βάθος Συνέντευξη
      • Ομάδα Εστίασης Ενδιαφέροντος
      • Συγκεκαλυμμένες Τεχνικές. Παρατήρηση
      • Προκαταρκτικές Αποφάσεις
      • Αποφάσεις Για Το Περιεχόμενο, Διατύπωση, Τύπο, Σειρά, Διάταξη Και Εμφάνιση Του Ερωτηματολόγιου
      • Αναθεώρηση Του Ερωτηματολόγιου

 Δειγματοληψία
      • Επιλογή Μεθόδου Δειγματοληψίας
      • Δείγματα Μη Πιθανότητας
      • Δείγματα Πιθανοτήτων
      • Καθορισμός Μεγέθους Δείγματος
      • Μέθοδος Του Εφικτού
      • Μέθοδος Βάσει Παρόμοιων Μελετών
      • Μέθοδος Βάσει Τεχνικής Ανάλυσης Στοιχείων Μέθοδος Βάσει Αρχών Στατιστικής Επιστήμης

 Ανάλυση Στοιχείων & Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Ερευνάς
      • Έλεγχοι Στο Πεδίο
      • Επεξεργασία Ερωτηματολόγιων
      • Κωδικοποίηση
      • Περιγραφικές Στατιστικές Αναλύσεις
      • Διασταυρωμένη-Συνδυαστική Πινακοποίηση
      • Γραπτή Αναφορά
      • Προσωπική Παρουσίαση

 Υποδείγματα Ερωτηματολόγιων

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
16 ΩΡΕΣ
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
ΕΟΠΠΕΠ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Η Διδασκαλία γίνεται με φυσική παρουσία και με την υποστήριξη υπερσύγχρονης εκπαιδευτικής πλατφόρμας, η οποία είναι προσβάσιμη ακόμη και από tablet ή smartphone

Επίσης προσφέρεται για στελέχη επιχειρήσεων με χρήση του 0,24% του ΟΑΕΔ/ΛΑΕΚ.

 

Ιδιαίτερο Μάθημα

Tailor Made σε επιχειρήσεις

ΠΑΡΟΧΕΣ
  • Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού με ατομικούς κωδικούς
  • Πλούσιο υλικό ανά μάθημα που γίνεται συνεχώς update
  • Υποστηρικτικό υλικό ανά μάθημα (video – case studies – βιβλιογραφία κλπ)
  • Βιντεοσκοπημένες διαλέξεις μαθημάτων Τα videos καθιστούν το συγκεκριμένο πρόγραμμα μια εξαιρετική επιλογή, γιατί αφομοιώνετε τις γνώσεις καλύτερα.
  • Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας μέσω της εκπ.πλατφόρμας με τον εισηγητή για την επίλυση αποριών.
  • Όλα τα test & οι εξετάσεις γίνονται ηλεκτρονικά από τον υπολογιστή σας με άμεση ενημέρωση για την επίδοσή σας & επισήμανση τυχόν λανθασμένων απαντήσεων.
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
INTRO VIDEO CLIP ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος: Σεμινάριο Έρευνα Αγοράς

Τιμή μονάδας

Πληροφορίες Συμμετέχοντα

Στοιχεία Επικοινωνίας

Συμφωνώ με τους όρους και προϋποθέσεις και την πολιτική απορρήτου της Future Business School *

* υποχρεωτικό

Επιλεγμένες ετικέτες

Online Αίτηση Συμμετοχής

Online Αίτηση Συμμετοχής