ΣΚΟΠΟΣ |
---|
Το σεμινάριο αυτό έχει απώτερο στόχο να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αξιοποιήσουν στο έπακρο, το εργαλείο της έρευνας αγοράς. Ο σκοπός επιτυγχάνεται από συνδυασμό βασικών θεωρητικών αρχών, παραδειγμάτων, «ασκήσεων» και case studies από πραγματικές έρευνες. |
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ |
Σε στελέχη επιχειρήσεων, και συγκεκριμένα στελέχη τμημάτων Marketing (marketing managers, product managers, κλπ), ή άλλων τμημάτων εταιριών, τα οποία καλούνται να διεξάγουν και να χρησιμοποιήσουν έρευνες αγοράς. |
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ |
Ο Ρόλος Της Ερευνάς Αγοράς Μέθοδοι Συμπλήρωσης Ερωτηματολόγιου Ποιοτική Ερευνά - Ερωτηματολόγιο Δειγματοληψία Ανάλυση Στοιχείων & Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Ερευνάς Υποδείγματα Ερωτηματολόγιων |
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ |
16 ΩΡΕΣ |
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ |
ΕΟΠΠΕΠ |
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Η Διδασκαλία γίνεται με φυσική παρουσία και με την υποστήριξη υπερσύγχρονης εκπαιδευτικής πλατφόρμας, η οποία είναι προσβάσιμη ακόμη και από tablet ή smartphone
Επίσης προσφέρεται για στελέχη επιχειρήσεων με χρήση του 0,24% του ΟΑΕΔ/ΛΑΕΚ.
Ιδιαίτερο ΜάθημαTailor Made σε επιχειρήσεις |
ΠΑΡΟΧΕΣ |
|
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ |
![]() |
INTRO VIDEO CLIP ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ |