ΣΚΟΠΟΣ |
---|
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ |
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ |
• Εισαγωγή Στη Συμπεριφορά Καταναλωτή • Κουλτούρα (Culture) • Case Study • Κοινωνικές Τάξεις Και Συμπεριφορά Καταναλωτή • Στρωματά Κοινωνικής Τάξης Και Στρατηγική Marketing • Case Study • Ομάδες Που Επηρεάζουν Τη Συμπεριφορά Καταναλωτή • Στρατηγικές Marketing Βασισμένες Στην Επιρροή Ομάδων • Case Study • Η Επικοινωνία Μέσα Σε Ομάδα • Νοικοκυριά - Οικογένειες (Households) • Οι Καταναλωτικές Αποφάσεις Στα Νοικοκυριά • Case Study • Life Style • Αντίληψη • Συμπεριφορά - Διάθεση Καταναλωτή Και Πως Επηρεάζεται • Case Study • Η Στρατηγική Αλλαγής Συμπεριφοράς • Καταστάσεις • Case Study • Η Διαδικασία Λήψης Αποφάσεων • Η Αναγνώριση Του Προβλήματος • Στρατηγικές Για Την Αναγνώριση Του Προβλήματος • Αξιολόγηση Προϊόντος Και Επιλογή • Μέτρηση Κριτηρίων Αξιολόγησης • Προσωπική Κρίση Και Κριτήρια Αξιολόγησης • Κανόνες Απόφασης • Η Διαδικασία Μετά Αγοράς Αξιολόγησης Προϊόντος • Μετά - Αγοράς Δυσαρμονία • Χρήση Του Προϊόντος. Διάθεση Του Προϊόντος • Αξιολόγηση Αγοράς • Επίλογος |
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ |
24 ΩΡΕΣ |
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ |
ΕΟΠΠΕΠ |
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Η Διδασκαλία γίνεται με φυσική παρουσία και με την υποστήριξη υπερσύγχρονης εκπαιδευτικής πλατφόρμας, η οποία είναι προσβάσιμη ακόμη και από tablet ή smartphone.
Επίσης προσφέρεται για στελέχη επιχειρήσεων με χρήση του 0,24% του ΟΑΕΔ/ΛΑΕΚ.
Ιδιαίτερο ΜάθημαTailor Made σε επιχειρήσεις |
ΠΑΡΟΧΕΣ |
|
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ |
![]() |
INTRO VIDEO CLIP ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ |