ΣΚΟΠΟΣ |
---|
Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να βοηθήσει το management οργανισμών να διαχειρίζεται με επιτυχία κρίσεις η και σκάνδαλα που προέρχονται από αστοχίες των προϊόντων ή υπηρεσιών που προσφέρουν και όχι μόνο. Επίσης να βοηθήσει το management να διαχειριστεί δημιουργικά εσω-εταιρικές τριβές χρησιμοποιώντας μεθόδους της "διαχείρισης αλλαγής" και "κερδίζω-κερδίζεις". Το σεμινάριο εμπλουτίζεται με case studies. |
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ |
Το σεμινάριο απευθύνεται σε ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων, Διευθυντές , Προϊστάμενους και Στελέχη : Marketing, Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού, Πωλήσεων, Παραγωγής, Ποιοτικού Ελέγχου, Τεχνικού Τμήματος, Project Manager, Δημοσίων Σχέσεων, Επικοινωνίας και Διαχείρισης Κρίσεων, που επιθυμούν να αποκτήσουν γνώσεις στη μεθοδολογία χειρισμού επίλυσης κρίσεων , στην ανάλυση, στον σχεδιασμό και υλοποίηση καθώς και στην αντιμετώπιση των ΜΜΕ, ώστε οι αποκτηθείσες γνώσεις να ενσωματωθούν στη λειτουργία του οργανισμού ή της επιχείρησης και με την ανάπτυξη των απαραίτητων δραστηριοτήτων, να διαχειρίζονται κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο πιθανές κρίσεις. |
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ |
|
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ |
12 ΩΡΕΣ |
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ |
ΕΟΠΠΕΠ |
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Η Διδασκαλία γίνεται με φυσική παρουσία και με την υποστήριξη υπερσύγχρονης εκπαιδευτικής πλατφόρμας, η οποία είναι προσβάσιμη ακόμη και από tablet ή smartphone. Επίσης προσφέρεται για στελέχη επιχειρήσεων με χρήση του 0,24% του ΟΑΕΔ/ΛΑΕΚ.
Ιδιαίτερο ΜάθημαTailor Made σε επιχειρήσεις |
ΠΑΡΟΧΕΣ |
|
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ |
![]() |
INTRO VIDEO CLIP ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ |