Marketing

Εκτύπωση

Σεμινάριο Be a Business Partner With Your Customer

Ημ/νία Έναρξης:
-
Ημ/νία Λήξης:
-
Κωδικός:
MR - 103
Επίπεδο:
Basic
Θέσεις:
18
Εκπαιδευτής:
Τιμή:
150,00 EUR
Περιοχή:

Περιγραφή

ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπός του Σεμιναρίου είναι να αναπτύξει τις ικανότητες των ανθρώπων της αγοράς έτσι ώστε να ανακαλύπτουν και να ικανοποιούν τις ανάγκες του καταναλωτή μέσα από κατάλληλες δραστηριότητες στα καταστήματα των πελατών μας, με τελικό στόχο την αύξηση των πωλήσεων και των κερδών της εταιρείας. Επίσης με συστηματικό και πρακτικό τρόπο να μάθουν κατ’ αρχήν να διακρίνουν και μετά να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες που υπάρχουν σε κάθε πελάτη μας.
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο απευθύνεται σε νέους που θέλουν να ενταχθούν σε διευθύνσεις πωλήσεων εταιρειών, σε χαμηλά και μεσαία στελέχη της διεύθυνσης Πωλήσεων. Μπορεί να αποτελέσει το βασικό ενημερωτικό / εκπαιδευτικό εργαλείο για νεοεισερχόμενους πωλητές που χρειάζονται ένα ολοκληρωμένο υπόβαθρο διερεύνησης και ανάπτυξης του πελατολογίου τους. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν για νέες δοκιμασμένες και πετυχημένες τεχνικές και συστήματα που μπορούν να εφαρμόσουν άμεσα.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Βαδίζοντας σε μια απαιτητική αγορά με καινούργια χαρακτηριστικά και δυναμικές
      • Διαχωρίζοντας τον πελάτη μου από τον καταναλωτή μου.
      • Ο κυρίαρχος στόχος ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ - ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ - ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΗΣ.
      • Πως προσεγγίζω το κάθε ένα στοιχείο του στόχου μου
      • Περιγραφή & εύρεση των βασικών τους χαρακτηριστικών

 Ποιός είναι ο καταναλωτής μου
      • Ο καταναλωτής στον χώρο & στον χρόνο
      • Παράγοντες που επηρεάζουν την απόφασή του για αγορά
      • Τι προτιμά στους διαφορετικούς χώρους και στιγμές κατανάλωσης
      • Πως τον προσεγγίζω και πώς τον επηρεάζω την κάθε στιγμή (σωστό προϊών, στον σωστό χώρο, με την κατάλληλη επικοινωνία, την σωστή στιγμή κ.α.)

 Το κατάστημα και πώς επεμβαίνω
      • Ποιός μπορεί να είναι ο στόχος μου για το κατάστημα
      • Πως ανακαλύπτω και αξιοποιώ την ευκαιρία
      • Πως μετατρέπω μια δυνητική (αδρανή) ευκαιρία σε πώληση
      • Πως προωθώ τις Λύσεις για τον Καταναλωτή σε Ιδέες και Μηνύματα προς τον πελάτη μου.
      • Ενεργοποίηση των χώρων σε ένα κατάστημα.
      • Η δύναμη της θέσης στα μικρά καταστήματα
      • Η δύναμη της θέσης στα Key Accounts
      • Merchandizing το παλαιομοδίτικο;;;; σύστημα

 Πώς λειτουργώ με τον Καταστηματάρχη
      • Πώς τον εκπαιδεύω για την σημαντικότητα των προϊόντων μου
      • Η επίδραση του καταστηματάρχη στον καταναλωτή
      • Πώς μπορώ να γίνω ο πλέον προτιμώμενος προμηθευτής
      • Το εργαλείο του Profit Story και η χρήση του

 Ανακαλύπτοντας από κοινού τις ευκαιρίες στο κατάστημα.
      • Πως χρησιμοποιώ το σχετικό ερωτηματολόγιο
      • Πως σταθμίζω τις ευκαιρίες σε προτεραιότητα
      • Ξεπερνώντας τις πιθανές αντιρρήσεις

 Βασικές αρχές που προσδιορίζουν την επιτυχία

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
8 ΩΡΕΣ
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
ΕΟΠΠΕΠ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Η Διδασκαλία γίνεται με φυσική παρουσία και με την υποστήριξη υπερσύγχρονης εκπαιδευτικής πλατφόρμας, η οποία είναι προσβάσιμη ακόμη και από tablet ή smartphone. 

Επίσης προσφέρεται για στελέχη επιχειρήσεων με χρήση του 0,24% του ΟΑΕΔ/ΛΑΕΚ.

 

Ιδιαίτερο Μάθημα

Tailor Made σε επιχειρήσεις

ΠΑΡΟΧΕΣ
  • Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού με ατομικούς κωδικούς
  • Πλούσιο υλικό ανά μάθημα που γίνεται συνεχώς update
  • Υποστηρικτικό υλικό ανά μάθημα (video – case studies – βιβλιογραφία κλπ)
  • Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας μέσω της εκπ.πλατφόρμας με τον εισηγητή για την επίλυση αποριών.
  • Όλα τα test & οι εξετάσεις γίνονται ηλεκτρονικά από τον υπολογιστή σας με άμεση ενημέρωση για την επίδοσή σας & επισήμανση τυχόν λανθασμένων απαντήσεων.
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
INTRO VIDEO CLIP ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος: Σεμινάριο Be a Business Partner With Your Customer

Τιμή μονάδας

Πληροφορίες Συμμετέχοντα

Στοιχεία Επικοινωνίας

Συμφωνώ με τους όρους και προϋποθέσεις και την πολιτική απορρήτου της Future Business School *

* υποχρεωτικό

Επιλεγμένες ετικέτες

Online Αίτηση Συμμετοχής

Online Αίτηση Συμμετοχής