Marketing

Εκτύπωση

Σεμινάριο Media Planning & Buying

Ημ/νία Έναρξης:
-
Ημ/νία Λήξης:
-
Κωδικός:
MR - 111
Επίπεδο:
Basic
Θέσεις:
18
Εκπαιδευτής:
Τιμή:
280,00 EUR
Περιοχή:

Περιγραφή

ΣΚΟΠΟΣ
 
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
 
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Ανάλυση διαφημιστικών στόχων εταιρείας: στόχευση προϊόντος / υπηρεσίας, προσδιορισμός στόχων αριθμητικά και στρατηγικά, προϋπολογισμός κάθε μέσου, δημιουργία media brief, συνεργασία με media experts, παράγοντες επιτυχίας
      • Σκιαγράφηση κοινού - στόχου: ανάλυση κοινού, ανάλυση τοποθεσίας κοινού και μέσων που χρησιμοποιεί το κοινό, προφίλ κοινού, ανάλυση ευάλωτων σημείων κοινού
      • Στρατηγικός σχεδιασμός μέσων στόχευσης: αναζήτηση μέσων, ανάλυση προφίλ μέσων, επιλογή μέσων στόχευσης, δυνατότητες κάθε μέσου, όρια αποτελεσματικότητας μέσου, δημιουργία Α & Β λίστας επιλογής μέσων, παρακολούθηση μέσων, παράγοντες επιτυχίας
      • Τηλεόραση / ραδιόφωνο: χαρακτηριστικά μέσου, χαρακτηριστικά διαφήμισης μέσου, μονάδες μέτρησης επιτυχίας, επιλογή ζώνης προβολής, συμβατικοί τρόποι προβολής, έμμεσοι τρόποι προβολής, τιμές, αξιολόγηση σταθμών, μέτρηση τηλεθέασης / ακροαματικότητας
      • Εφημερίδες / περιοδικά: χαρακτηριστικά μέσου, χαρακτηριστικά διαφήμισης μέσου, μονάδες μέτρησης επιτυχίας, επιλογή σελίδων προβολής, συμβατικοί τρόποι προβολής, έμμεσοι τρόποι προβολής, τιμές, αξιολόγηση εφημερίδων / περιοδικών, μέτρηση κυκλοφορίας
      • Ενημερωτικά site / κοινότητες: χαρακτηριστικά μέσου, χαρακτηριστικά διαφήμισης μέσου, μονάδες μέτρησης επιτυχίας, επιλογή σελίδων προβολής, συμβατικοί τρόποι προβολής, έμμεσοι τρόποι προβολής, τιμές, αξιολόγηση site, μέτρηση επισκεψιμότητας
      • Social Media: χαρακτηριστικά μέσων, χαρακτηριστικά διαφήμισης μέσων, μονάδες μέτρησης επιτυχίας, επιλογή σελίδων προβολής, συμβατικοί τρόποι προβολής, έμμεσοι τρόποι προβολής, τιμές, αξιολόγηση site, μέτρηση επισκεψιμότητας
      • Κινητές συσκευές: διαφήμιση στα κινητά τηλέφωνα, χαρακτηριστικά μέσου, χαρακτηριστικά διαφήμισης, μονάδες μέτρησης επιτυχίας, επιλογή υπηρεσίας, συμβατικοί τρόποι προβολής, έμμεσοι τρόποι προβολής, τιμές, μέτρηση απήχησης
      • Λήψη προσφορών: επικοινωνία με μέσα, σωστή περιγραφή αναγκών, χρήση media shop, μυστικά για χαμηλότερη τιμή, στρατηγική επιλογή μέσων, εργαλεία επαλήθευσης δεδομένων των μέσων, αξιολόγηση προσφορών
      • Monitoring διαφημιστικής καμπάνιας: μέτρηση ανά μέσο & συνολικής απήχησης καμπάνιας, ενοποίηση στοιχείων, διαδικασίες δοκιμών, επανάληψη στόχευσης
      • Αξιολόγηση καμπάνιας: συλλογή στοιχείων για αξιολόγηση, ανάλυση στοιχείων, ROI ανά μέσο, συνολικό ROI
      • Case Studies: Θετικά παραδείγματα καμπανιών, λάθη εταιριών, ρεαλιστικά διλήμματα, ομαδικές ασκήσεις, μυστικά επιτυχίας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
12 ΩΡΕΣ
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
ΕΟΠΠΕΠ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Η Διδασκαλία γίνεται με φυσική παρουσία και με την υποστήριξη υπερσύγχρονης εκπαιδευτικής πλατφόρμας, η οποία είναι προσβάσιμη ακόμη και από tablet ή smartphone. 

Επίσης προσφέρεται για στελέχη επιχειρήσεων με χρήση του 0,24% του ΟΑΕΔ/ΛΑΕΚ.

 

Ιδιαίτερο Μάθημα

Tailor Made σε επιχειρήσεις

ΠΑΡΟΧΕΣ
  • Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού με ατομικούς κωδικούς
  • Πλούσιο υλικό ανά μάθημα που γίνεται συνεχώς update
  • Υποστηρικτικό υλικό ανά μάθημα (video – case studies – βιβλιογραφία κλπ)
  • Βιντεοσκοπημένες διαλέξεις μαθημάτων Τα videos καθιστούν το συγκεκριμένο πρόγραμμα μια εξαιρετική επιλογή, γιατί αφομοιώνετε τις γνώσεις καλύτερα.
  • Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας μέσω της εκπ.πλατφόρμας με τον εισηγητή για την επίλυση αποριών.
  • Όλα τα test & οι εξετάσεις γίνονται ηλεκτρονικά από τον υπολογιστή σας με άμεση ενημέρωση για την επίδοσή σας & επισήμανση τυχόν λανθασμένων απαντήσεων.
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
INTRO VIDEO CLIP ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος: Σεμινάριο Media Planning & Buying

Τιμή μονάδας

Πληροφορίες Συμμετέχοντα

Στοιχεία Επικοινωνίας

Συμφωνώ με τους όρους και προϋποθέσεις και την πολιτική απορρήτου της Future Business School *

* υποχρεωτικό

Επιλεγμένες ετικέτες

Online Αίτηση Συμμετοχής

Online Αίτηση Συμμετοχής