BLOG

ΝΕΑ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Από βάτραχος ...Βασιλιάς με τη χρήση του Νευρογλωσσικού Προγραμματισμού (NLP)

Του Νάσου Φωτόπουλου

Motivational & Success Coach, Life, Career, Business, Executive Coach & Corporate Trainer

Νεύρο-Γλωσσικός Προγραμματισμός – Neuro Linguistic programming (NLP) – Θεωρείται ως η γλώσσα του μυαλού, αποτελείται από μια σειρά από τεχνικές και είναι μια εναλλακτική προσέγγιση στην επικοινωνία, στην προσωπική ανάπτυξη και στην ψυχοθεραπεία.

Αναπτύχθηκε το 1976 στην Καλιφόρνια ως μοντέλο συμπεριφοράς από την ερευνητική δραστηριότητα των Richard Bandler και John Grinder καθώς και της μελέτης των Virginia Satir (Οικογενειακή Ψυχοθεραπεύτρια, Συγγραφέας), Fritz Perls (Ψυχίατρος και ιδρυτής της θεραπείας Gestalt) και Milton Erickson (Ψυχίατρος, Οικογενειακός θεραπευτής, Υπνοθεραπευτής).

Οι Richard Bandler & John Grinder ισχυρίσθηκαν ότι υπάρχει σύνδεση μεταξύ του νευρολογικού μας συστήματος (neuro), των λεκτικών και των μη λεκτικών συστημάτων επικοινωνίας (linguistic) και των μοτίβων συμπεριφοράς που έχουν διαμορφωθεί μέσω των εμπειριών (programming) και ότι αυτό μπορεί να αλλάξει, έτσι ώστε να μπορεί ο καθένας μας να πετυχαίνει τα αποτελέσματα που θέλει.

Με το NLP επίσης μπορούμε να μοντελοποιήσουμε δεξιότητες και στρατηγικές επιτυχημένων ανθρώπων.

Το μοντέλο επικοινωνίας του NLP

Ο εγκέφαλος μπορεί να δεχθεί 134 πληροφορίες (bits) το δευτερόλεπτο, ενώ δέχεται 2εκ. πληροφορίες  το δευτερόλεπτο. Ο εγκέφαλος φιλτράρει (διαγράφει, γενικεύει ή  διαστρεβλώνει) τις υπόλοιπες πληροφορίες σύμφωνα με τα μετά-προγράμματα, τις πεποιθήσεις, τις αξίες, τις αποφάσεις που πήραμε κάποια δεδομένη στιγμή και τις μνήμες μας.

Ο εγκέφαλος για κάθε πληροφορία που περνάει μετά το φιλτράρισμα δημιουργεί μια εσωτερική αναπαράσταση. Αυτή η απεικόνιση δημιουργεί ένα συναίσθημα, μετά μια αλλαγή στη φυσιολογία δηλαδή αλλαγή στο πρόσωπο (χαμόγελο) ή στο σώμα και τέλος μετά την αλλαγή της φυσιολογίας καταλήγουμε σε συγκεκριμένη αντίδραση – συμπεριφορά.

Βασικές Αρχές του NLP

  • Σεβόμαστε την άποψη των γύρω μας
  • Οι άνθρωποι δεν είναι οι συμπεριφορές τους
  • Ο κάθε άνθρωπος κάνει το καλύτερο που μπορεί σύμφωνα με τους πόρους που έχει διαθέσιμους τη συγκεκριμένη στιγμή
  • Όχι καλή επικοινωνία σημαίνει δεν έχω χτίσει αρμονική σχέση (rapport)
  • Δεν υπάρχει αποτυχία, υπάρχει μόνο κάτι που έχουμε να μάθουμε
  • Οι πιο σημαντικές πληροφορίες σε σχέση με το άτομο είναι η συμπεριφορά του
  • Οι άνθρωποι έχουν όλους τους πόρους που χρειάζονται για να πετύχουν τα αποτελέσματα και τους στόχους που επιθυμούν
  • Εσύ και μόνο εσύ έχεις τον έλεγχο του νου σου άρα και των αποτελεσμάτων σου
  • Το σύστημα / το άτομο με τη μεγαλύτερη ευελιξία στη συμπεριφορά είναι αυτό που μπορεί να ελέγξει το σύστημα

Σε τι βοηθάει το NLP

  • Άγχος
  • Αρνητικά συναισθήματα
  • Περιοριστικές Πεποιθήσεις
  • Φοβίες
  • Εξαρτήσεις
  • Μείωση βάρους
  • Προβλήματα στις προσωπικές ή στις επαγγελματικές σχέσεις
  • Εξέλιξη ή ανακατεύθυνση καριέρας
  • Αυτοεκτίμηση / Αυτοπεποίθηση
  • Βελτίωση επικοινωνίας, πωλήσεις, διαπραγματεύσεις
  • Στοχοθεσία και επίτευξη στόχων

Νάσος Φωτόπουλος, ACC, CPC

Motivational & Success Coach

Life, Career, Business, Executive Coach & Corporate Trainer

  • Διαπιστευμένος Associate Certified Coach (ACC) από την International Coach Federation (ICF)
  • Πιστοποιημένος Certified Professional Coach (CPC) από την International Coach Academy (ICA) και εκπαιδευμένος μέσω ACTP σε PCC level
  • Πιστοποιημένος NLP Certified Master Practitioner & Coach από την Hellenic NLP Academy και το American Board of NLP (ABNLP)
  • Μέλος της International Coach Federation (ICF Global) και του International Coach Federation Greece Charter Chapter (ICF Greece) από τον Μάρτιο του 2015
  • Εκλεγμένος Γενικός Γραμματέας του ICF Greece για την περίοδο 1/1/2017-31/12/2017
  • Εκλεγμένος Αντιπρόεδρος του ICF Greece για την περίοδο 1/1/2018-30/6/2019
  • Εκλεγμένος επόμενος Πρόεδρος του ICF Greece για την περίοδο 1/7/2019-30/6/2021
  • Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Ενηλίκων με πάνω από 20 χιλιάδες ώρες εκπαίδευσης και ενταγμένος στο Μητρώο Πιστοποιημένων Εκπαιδευτών του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.)
  • European Business Mentor & European Business Consultant
  • Συνιδρυτής, συνιδιοκτήτης, Πρόεδρος της ITEC Εκπαιδευτική Α.Ε. από το 1990 & Διευθύνων Σύμβουλος από το 2000 μέχρι και σήμερα

Η δύναμη των Social Media (και) στην εύρεση εργασίας

 

Του Ψυχούλη Κωνσταντίνου Corporate Communication Officer  Aenorasis S.A.

Εάν βρίσκεσαι στο στάδιο αναζήτησης εργασίας, θα έχεις ερευνήσει και διαβάσει αρκετά για το πως συστήνουμε ένα καλό βιογραφικό, την αξία των συστατικών επιστολών αλλά και τα 15 μυστικά για επιτυχημένες συνεντεύξεις.

Tο μέσο που ίσως να μην έχεις φανταστεί πως μπορεί να σε βοηθήσει, στην αναζήτηση εργασίας, είναι τα Social Media.

Αδιαμφισβήτητα, όλοι  γνωρίζουμε το πώς να χρησιμοποιούμε τα social media  στην προσωπική μας ζωή ξεπερνώντας μάλιστα ως χώρα και τον μ.ό. χρήσης στην Ε.Ε. Ισχύει το ίδιο και για την επαγγελματική μας ζωή;

Πόσο σημαντικό είναι το περιεχόμενο που «ανεβάζεις» και πως  μπορεί ένα post να επηρεάσει την καριέρα σου, όταν βρίσκεσαι σε φάση αναζήτησης εργασίας ;

Δημοσιεύοντας περιεχόμενο  που δημιουργεί αμφιβολίες και ερωτηματικά στον επόμενο εργοδότη σου για το ποιος πραγματικά είσαι, μπορεί να αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα επιλογής.

Αντίθετα, εάν η συνολική σου παρουσία και το περιεχόμενο που επιλέγεις να μοιραστείς  χαρακτηρίζεται από επαγγελματισμό και ακολουθεί μια συγκεκριμένη στρατηγική,
τα social media θα αποτελέσουν ένα εξαιρετικό μέσο για να προβάλεις τις επιτυχίες σου,
να ενισχύσεις το επαγγελματικό προφίλ σου και να δημιουργήσεις επαγγελματικά δίκτυα
που μακροπρόθεσμα θα σου προσφέρουν σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης και επιχειρηματικής ανάπτυξης.

Σύμφωνα με την έρευνα που διεξήγαγε το CarreerBuilder για το 2017,
το 70% των ΗR managers χρησιμοποιούν και αξιολογούν την συνολική παρουσία του υποψηφίου στα social media πριν πάρουν την τελική τους απόφαση, ενώ το 57% των HR managers πολύ δύσκολα θα επέλεγαν να σε καλέσουν για συνέντευξη εάν πριν δεν κατάφεραν να βρουν κάποια στοιχεία για εσένα στο διαδίκτυο.

Κάτι που σημαίνει πως  για  να «προκριθείς» σε μια τελική φάση  αλλά κυρίως για να επιλεγείς,
το αποτύπωμα σου στα social media μπορεί να κάνει τη διαφορά.

Πως μπορείς να εκμεταλλευτείς όμως τη δύναμη των social media αποφεύγοντας τις δυσάρεστες εκπλήξεις;

5 tips για τα πρώτα σου βήματα στην «τοποθεσία» αναζήτηση εργασίας

  1. Μείνε καθαρός.
    Πριν δημοσιεύσεις κάτι, σκέψου εάν θα είσαι υπερήφανος για το περιεχόμενο που μοιράζεσαι δημόσια τα επόμενα χρόνια. Αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να κατεβάσεις τώρα τις φωτογραφίες σου
    από το bachelor και το beach party.
    Θα πρέπει όμως να σκεφθείς σοβαρά να αφαιρέσεις κάθε περιεχόμενο που δημιουργεί ερωτηματικά για το ποιος πραγματικά είσαι, διχάζει πολιτικά ή κοινωνικά και γενικά δημιουργεί ένταση και επιθετικότητα
  2. Χρησιμοποίησε το πραγματικό σου όνομα
    Όταν θα επιλέξεις το nickname του λογαριασμού σου, αντιστάσου! Μπορεί να σε δελεάζει ένα nickname όπως το “kon!1986@”, αλλά χρησιμοποίησε το πραγματικό σου όνομα. Είναι ο κατάλληλος και ο πλέον επαγγελματικός τρόπος προκειμένου οι υποψήφιοι εργοδότες να μπορούν να σας βρουν όταν θα σας αναζητήσουν με το όνομα που αναφέρετε στο βιογραφικό σας.

    *Εάν έχεις ένα πολύ κοινό επώνυμο επίλεξε ένα  σχετικό nicknamek.papadopoulos.”
    Χρησιμοποίησέ το σε κάθε λογαριασμό και προσπάθησε να αναφέρεται το πραγματικό σου όνομά  σε κάποιο σημείο στο προφίλ σου
  3. “Ουκ εν τω πολλώ το ευ”
    Ισορροπία, τι μαγική λέξη! Το να είσαι ενεργός στα social media, δεν σημαίνει να έχεις λογαριασμό σε όλα τα διαθέσιμα μέσα. Είναι πολύ πιο ουσιαστικό για την επαγγελματική σου εικόνα να έχεις άρτια και ενημερωμένα προφίλ σε ένα ή δύο μέσα παρά να έχεις 6 προφίλ που να είναι, άρα και να φαίνονται, ανενεργά για καιρό. Αυτό ίσως να στέλνει το μήνυμα στον μελλοντικό εργοδότη σου πως δεν σε ενδιαφέρει και τόσο το επαγγελματικό σου προφίλ ή πως δεν δίνεις την απαραίτητη σημασία στην αναζήτηση εργασίας.
  4. Η εικόνα του προφίλ σου μιλάει για εσένα
    Είναι η πρώτη εντύπωση που θα σχηματίσει για εσένα ο υποψήφιος εργοδότης σου και συνήθως δεν θα έχεις δεύτερη ευκαιρία. Χρησιμοποίησε μια εικόνα επαγγελματική, πρόσφατη, που να εκπέμπει θετική ενέργεια και μη φοβάσαι να χαμογελάσεις.

    Δυσκολεύεσαι στην επιλογή; Κάνε μια σύντομη έρευνα στα προφίλ υποψήφιων συνεργατών-στελεχών από τον κλάδο που σε ενδιαφέρει να εργαστείς και εμπνεύσου.
  5. You are the Brand
    Θα πρέπει να χειρίζεσαι την παρουσία σου στα social media σαν να διαχειριζόσουν την εικόνα ενός brand. Ενός Premium brand. Μέσα από τα social media θέλεις οι υποψήφιοι εργοδότες σου να μάθουν ποιος είσαι, τι κάνεις, ποιοι είναι οι στόχοι σου και γιατί να σε επιλέξουν.

Κάθε μέσο έχει τα δικά του χαρακτηριστικά  και ιδιαιτερότητες. Για το λόγο αυτό, πριν γίνεις viral,
θα πρέπει να επιλέξεις πρώτα τη στρατηγική που εξυπηρετεί την επίτευξη των στόχων σου  και μετά το κατάλληλο μέσο ή μέσα που θα υποστηρίξουν την υλοποίησή της.
Μην μοιράζεσαι περιεχόμενο απλά για να ποστάρεις κάτι.
Καν’το μόνο όταν έχει νόημα και υποστηρίζει τη στρατηγική σου.

 

O Κωνσταντίνος Ψυχούλης γεννήθηκε στην Αθήνα με καταγωγή από την Μυτιλήνη.
Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων σε ιδιωτική σχολή και Marketing Management στο  Future Business School
Συνέχισε τις σπουδές του παρακολουθώντας ένα diploma  από το Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη και από το κορυφαίο κέντρο εκπαίδευσης  Market Motive των Η.Π.Α στο χώρο του Digital Marketing.
Εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα από το 2009 και έχει εργαστεί με επιτυχία στους τομείς των πωλήσεων και της επικοινωνίας.
Από το 2013 εργάζεται στην Ελληνική φαρμακευτική εταιρεία Aenorasis S.A. ως Corporate Communication Officer.
Είναι παντρεμένος με την Ειρήνη και σύντομα θα γίνει πατέρας.

Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Της Ιωάννας Μπαριτάκη
Διευθύντριας του εκπαιδευτικού φορέα FUTURE BUSINESS SCHOOL

1. Αν θέλεις να επικοινωνήσεις με κάποιον, μίλησε του στη δική του γλώσσα.

2. Αν θέλεις να σε προσέξει, κέρδισε την προσοχή του.

3. Αν θέλεις να καταλάβει κάτι, δώσε του μια εικόνα

4. Αν θέλεις να θυμηθεί κάτι, βοήθησε τη μνήμη του.

5. Αν θέλεις να νοιώσει κάτι, δώσε του ένα μήνυμα, συναισθηματικά χρωματισμένο.

6. Αν θέλεις να κάνει κάτι, δώσε του ένα κίνητρο.

7. Μην ξεχνάς ότι, η επανάληψη είναι η μητέρα της μάθησης.

8. Μην υπερτιμάς ή υποτιμάς τη νοημοσύνη του άλλου.

9. Θα πείσεις, μόνο αν τo πιστεύεις.

10. Επανατροφοδότηση: Ζήτα από το συνομιλητή σου να σου πει τι κατάλαβε απ’ όσα του είπες

Ιωάννα Μπαριτάκη

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι Εισηγήτρια Επικοινωνίας και Ψυχολογίας και Πτυχιούχος Ψυχολογίας από το Πανεπιστήμιο Αθηνών και κάτοχος MBA / ΕΕΔΕ. Βρίσκεται στον χώρο της εκπαίδευσης ενηλίκων από το 1992.Το 2000 ιδρύει τον εκπαιδευτικό φορέα Future Business School , στον οποίο μέχρι σήμερα ασκεί καθήκοντα Managing Director, έχοντας σημαντικές επιτυχίες στην εκπαίδευση ενηλίκων και στελεχών των μεγαλύτερων επιχειρήσεων σε Ελλάδα και Κύπρο, παρουσιάζοντας πρωτοπόρα και σύγχρονα εκπαιδευτικά προγράμματα. Διακρίνεται για την κοινωνική της δράση και ευαισθησία.

 

 

Ο ρόλος της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (EQ) στην προσωπική ανάπτυξη και πρόοδο του ατόμου

Της Μαίρης Μπισμπίκη 

Ψυχοθεραπεύτριας, ΜΑ - Εκπαιδεύτριας Ενηλίκων, Εισηγήτριας του εκπαιδευτικού φορέα FUTURE BUSINESS SCHOOL

Τα συναισθήματα είναι περίπλοκα. Από τη μία πλευρά, αποτελούν ένα φυσικό και ζωτικό κομμάτι της ζωής μας. Μας παρακινούν, μας ρυθμίζουν, μας δυναμώνουν. Αλλά από την άλλη μπορεί και να μας περιορίσουν σε πολύ μεγάλο βαθμό - αν δεν αντιληφθούμε την επιρροή που έχουν σε μας και στους άλλους.

H Συναισθηματική Νοημοσύνη (EQ) ή ‘νοημοσύνη της καρδίας’ όπως αναφέρει ο Danniel Goleman, σε αντίθεση με την γνωσιακή ευφυΐα (IQ)  με την οποία γεννιέται ένα άτομο, είναι κάτι που βελτιώνεται με σωστή εκπαίδευση και χρήση συγκεκριμένων τεχνικών, με στόχο την βελτίωση των κοινωνικών δεξιοτήτων του ατόμου.

Οπότε πώς μπορούμε να βελτιώσουμε τη Συναισθηματική μας Νοημοσύνη, αυτή την ικανότητα να κατανοούμε τα συναισθήματα και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουμε αυτή τη γνώση για να καθοδηγήσουμε τη σκέψη και τη συμπεριφορά μας;

Ακούστε προσεχτικά τον άλλον και μην σκέφτεστε τι θα του απαντήσετε. Αυτό ονομάζεται ενεργητική ακρόαση (active listening) και βοηθά πολύ στην καλή ποιότητα της επικοινωνίας μεταξύ πομπού και δέκτη, το ατόμου που δίνει το μήνυμα και του ατόμου που το λαμβάνει.

  • Κάντε μια καλή αξιολόγηση των θετικών & αρνητικών στοιχείων του χαρακτήρας σας και των συμπεριφορών σας και προσοχή... να είστε ειλικρινής με τον εαυτό σας, αυτόν δεν μπορείτε να τον ξεγελάσετε.
  • Εστιάστε στα θετικά σας χαρακτηριστικά και ‘δουλέψτε’ αυτά που δεν σας βοηθάνε να προχωρήσετε σε κάθε τομέα της ζωής σας
  • Ζητήστε την άποψη άλλων και ακούστε τους προσεχτικά. Να είστε ανοιχτοί στην θετική ανατροφοδότηση (feedback) ανθρώπων που συνεργάζεστε ή ζείτε μαζί τους για να δείτε μια άλλη πλευρά το πως σας αντιλαμβάνoνται οι άλλοι. Μπορεί πραγματικά να εκπλαγείτε με την εικόνα που λαμβάνουν οι άλλοι σε σχέση με αυτό που εσείς πιστεύετε για τον εαυτό σας!
  • Μην διστάσετε να ζητήστε συγγνώμη όταν έχετε κάνει λάθος, διορθώστε αυτά που σας ενοχλούν στη ζωή σας και ξαναπροσπαθήστε μέχρι να αποκτήσετε αυτό που θέλετε
  • Βάλτε ξεκάθαρους και συγκεκριμένους στόχους, θα σας βοηθήσουν να μην ξεφεύγετε από την πορεία σας και προγραμματίζετε παράλληλα τον εγκέφαλο σας να τους πετύχει!
  • Δώστε δεύτερες ευκαιρίες σε σημαντικούς ανθρώπους στη ζωή σας, όλοι αξίζουν μια δεύτερη ευκαιρία και πρώτα εσείς
  • Μην ζητάτε ειλικρίνεια από τους άλλους αν εσείς πρώτα δεν είστε ειλικρινής με τον εαυτό σας και με όσους συναναστρέφεστε.
  • Αν κάποιο μοτίβο συμπεριφοράς σας ΔΕΝ λειτουργεί, αλλάξτε το! Υπάρχουν χιλιάδες τρόποι που θα μπορούσε κάποιος να δοκιμάσει να πετύχει του στόχους του με πιο θετικά αποτελέσματα.
  • Να είστε θετικοί σε νέες προκλήσεις, νέες προοπτικές και συνεργασίες. Η εμπειρία έρχεται μέσα από την δράση, η αδράνεια είναι ασφαλής αλλά χωρίς αποτέλεσμα
  • Διαχειριστείτε την σύγκρουση και τα αρνητικά συναισθήματα με τεχνικές διαχείρισης συγκρούσεων έτσι ώστε μέσα από την διαφωνία να βγει ένα νέο συμπέρασμα, η οριστική ρήξη μόνο αδιέξοδα προσφέρει.
  • Ο διάλογος είναι η μόνη λύση διαπραγμάτευσης συγκρούσεων.
  • Η αποτελεσματική διαχείριση συναισθημάτων δημιουργεί υγιείς σχέσεις σε όλους τους τομείς της ζωής μας, αντίστοιχα η έλλειψή της, επιφέρει πολλά πρόβλημα και ρήξη.
  • Να είστε θετικοί στην καθημερινότητα σας, το χιούμορ, ένα χαμόγελο και η θετική σκέψη έχουν ευργετικά αποτελέσματα για εσάς και τους στόχους σας, χρησιμοποιήστε τα.
  • Τα αρνητικά συναισθήματα σας κατευθύνουν σε αρνητικά αποτελέσματα, διαχειριστείτε τα προς όφελος σας μαθαίνοντας μέσα από αυτά, ακούγοντας τις αντιδράσεις του σώματος σας και αυτό που θέλει να σας πει. Επίσης γεμίζουν το σώμα σας τοξίνες και σας οδηγούν σε ψυχολογικά αδιέξοδα
  • Μπείτε στα ‘παπούτσια των άλλων’, μπορεί να δείτε έναν άλλον τρόπο σκέψης που θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε συμπεριφορές διαφορετικές από την δική σας.
  • ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ, δεν υπάρχει δεν μπορώ να αλλάξω, υπάρχει μόνο δεν ΘΕΛΩ να αλλάξω!

Η ζωή είναι μια πρόκληση, ζήστε, τολμήστε, μη φοβηθείτε να νιώσετε έντονα και να μάθετε να διαχειρίζεστε τα όποια συναισθήματα σας με τον πιο εποικοδομητικό τρόπο προς όφελός σας.

Κάθε συναίσθημα είναι πολύτιμο για να μας δείξει τρόπους να κατανοήσουμε καλύτερα τον κόσμο γύρω μας.   

H Μαίρη Μπισμπίκη γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε Marketing στην Ελλάδα, Διοίκηση Επιχειρήσεων και Πληροφοριακά Συστήματα στο Λονδίνο. Συνέχισε τις σπουδές της στην Ψυχολογία όπου πήρε το Dip. στη Συνθετική Θεραπεία και ολοκλήρωσε το Μεταπτυχιακό της σε Integrative Counselling & Psychotherapy από το Middlesex University.  Έχει εργαστεί πολλά χρόνια στον ιδιωτικό τομέα σε τομείς ανθρωπίνων σχέσεων και διοίκησης επιχειρήσεων.

Από το 2003 εργάζεται ως Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας με Προσωποκεντρική πρoσέγγιση και τεχνικές Gestalt σε ατομικές συνεδρίες με ενήλικες, εφήβους και ζευγάρια. Από το 2013-2015 διετέλεσε ιδρυτικό μέλος του Κέντρου Συμβουλευτικής & Ψυχολογικής Υποστήριξης "Τι Να Κάνω;" ΙΚΕ μέσω ατομικών συνεδριών και μιας σειράς εξειδικευμένων υπηρεσιών ψυχολογικής υποστήριξης και θεραπείας για ενήλικες και παιδιά ενώ έχει συντονίσει ομάδες Group Therapy στο "Κέντρο Γυναίκας" του Δήμου Αγ. Παρασκευής. Από το 2015 συνεργάζεται με χώρους Εκπαίδευσης και διδάσκει σε Κέντρα Δια Βίου Μάθησης ως πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων. Είναι μητέρα δύο παιδιών και ασχολείται με την σκηνογραφία, το θέατρο και το χορό.

 

15 ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

15  ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Της Ιωάννας Μπαριτάκη
Διευθύντριας του εκπαιδευτικού φορέα FUTURE BUSINESS SCHOOL

1. Φτιάξτε μια προσωπική λίστα των προτεραιοτήτων σας.

2. Ερευνήστε τις πιθανές εταιρίες, όπου θα μπορούσατε να εργαστείτε.

3. Γίνετε υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων του εαυτού σας.

4. Σκεφτείτε ως εργοδότης.

5. Πιστέψτε στην αξία ΣΑΣ αλλιώς κανένας δεν θα πιστέψει σε σας.

Η αξία σας έγκειται στις ικανότητες, την εμπειρία και τη γνώμη που έχετε για τον εαυτό σας και όχι στο πόσα χρήματα κερδίζετε.

6. Μην απαντάτε σε ερωτήσεις του εξεταστή παρά μόνο όταν είστε 100% σίγουρος ότι, κατανοήσατε την ερώτηση.

7. Προσεκτική προετοιμασία, είναι ο θεμέλιος λίθος για ν’ αναπτύξετε εμπιστοσύνη στον εαυτό σας και να κάνετε θετική εντύπωση.

8. Μην ξεχνάτε να κινητοποιήσετε όλους αυτούς, που μπορούν να σας φέρουν σ’ επαφή με κάποια εταιρία.

9. Συνεργαστείτε με γραφεία επιλογής προσωπικού.

10. Στείλτε το βιογραφικό σας στο σωστό άτομο. Σας δίνει ένα σημαντικό πλεονέκτημα σε σχέση με τους άλλους υποψήφιους.

11. Στο βιογραφικό σας σημείωμα, εμφανίστε την εικόνα σας αντίστοιχη με τις ιδιαίτερες ανάγκες της θέσης εργασίας.

12. Όταν επικοινωνείτε τηλεφωνικώς με τον εξεταστή σας, φερθείτε ως επαγγελματίας. Αυτή η συμπεριφορά θα δείξει τον επαγγελματισμό σας.

13. Κάθε ερώτηση που σας κάνουν, σας δίνει τη δυνατότητα να «πουλήσετε» τον εαυτό σας.

14. Τονίστε τα δυνατά σημεία και τις ικανότητες σας, για τη συγκεκριμένη θέση εργασίας.

15. Όταν σας προσφερθεί η θέση εργασίας, η διαπραγματευτική σας ισχύς είναι η μεγαλύτερη δυνατή. Χρησιμοποιήστε την σοφά.

Ιωάννα Μπαριτάκη

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι Εισηγήτρια Επικοινωνίας και Ψυχολογίας και Πτυχιούχος Ψυχολογίας από το Πανεπιστήμιο Αθηνών και κάτοχος MBA / ΕΕΔΕ. Βρίσκεται στον χώρο της εκπαίδευσης ενηλίκων από το 1992.Το 2000 ιδρύει τον εκπαιδευτικό φορέα Future Business School , στον οποίο μέχρι σήμερα ασκεί καθήκοντα Managing Director, έχοντας σημαντικές επιτυχίες στην εκπαίδευση ενηλίκων και στελεχών των μεγαλύτερων επιχειρήσεων σε Ελλάδα και Κύπρο, παρουσιάζοντας πρωτοπόρα και σύγχρονα εκπαιδευτικά προγράμματα. Διακρίνεται για την κοινωνική της δράση και ευαισθησία.

 

 

Πρόγραμμα Πιστοποιημένων Σεμιναρίων & Diplomas Άνοιξη 2018 από το FUTURE BUSINESS SCHOOL

Πιστοποιημένα Σεμινάρια & Diplomas Άνοιξη 2018

FUTURE BUSINESS SCHOOL

 

Παρακολούθησε το πρόγραμμα σπουδών της επιλογής σου
με την πιο  σύγχρονη και ευέλικτη μεθοδολογία e-Learning

ΠΡΟΣΦΟΡΑ -15%

 DIPLOMAS
Diploma στην Εργασιακή Ψυχολογία, Έναρξη 16/4/2018
Diploma in Marketing, Έναρξη 16/4/2018
Diploma in Public Relations, Έναρξη 16/4/2018
Diploma in Business & Marketing, Έναρξη 23/4/2018
Diploma Γραμματέας Διοίκησης, Έναρξη 24/2/2018
Diploma in Logistics, Έναρξη 30/4/2018
Diploma in Digital Marketing & Social Media, Έναρξη 7/5/2018

SEMINARS

Management, 16/4/2018
Γραμματέας Διοίκησης- Πιστοποίηση ACTA-CSMA, 16/4/2018
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, 17/4/2018
Event Management, 23/4/2018  
Τεχνικές Επικοινωνίες & Γλώσσα Σώματος, 23/4/2018
Δημόσιες Σχέσεις, 23/4/2018
Project Management, 24/4/2018
Πωλήσεις, 30/4/2018
Time & Stress Management, 7/5/2018
Conflict Management, 7/5/2018
Συναισθηματική Νοημοσύνη, 8/5/2018  
 
Πληροφορίες εδώ
 
Παροχές
Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ1
Πιστοποίηση από αναγνωρισμένους φορείς
Πλούσιο υποστηρικτικό υλικό ανά μάθημα (video – case studies – βιβλιογραφία)
Όλα τα test & οι εξετάσεις γίνονται ηλεκτρονικά από τον υπολογιστή σας με άμεση ενημέρωση για την επίδοσή σας

Μεθοδολογία διδασκαλίας
e-Learning

Δήλωσε τώρα συμμετοχή στο τηλέφωνο 2105782931

 

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ FUTURE BUSINESS SCHOOL

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ FUTURE BUSINESS SCHOOL

 

 

Υποδεχόμαστε τις γιορτές με τις πιο must προτάσεις και προνόμια αποκλειστικά

για όσους επιθυμούν να αποκτήσουν  γνώσεις, πιστοποίηση και να ανανεώσουν το βιογραφικό τους.

Δείτε εδώ αναλυτικά τις προσφορές .

Σας περιμένουμε με χαρά να σας ενημερώσουμε για ότι χρειάζεστε.

Καλέστε τώρα στα τηλέφωνα 2105782931-2-3 και κλείστε τη θέση σας!

  

 

FUTURE BUSINESS SCHOOL

ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ

Αρκαδίας 16Α Περιστέρι (Σταθμός μετρό “Άγ. Αντώνιος”)

Τ: 210 57 82 931-3, F: 210-57 82 900,
​@: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. url: www.futurebs.gr

 

 

Μικρά μυστικά για μια επιτυχημένη συνέντευξη!

Τα “do's and don’ts  μιας επιτυχημένης συνέντευξης!

Της Ιωάννας Μπαριτάκη
Διευθύντριας του εκπαιδευτικού φορέα FUTURE BUSINESS SCHOOL

Στέλνετε βιογραφικά, περνάτε από συνεντεύξεις και για κάποιο λόγο το αποτέλεσμα δεν είναι το επιθυμητό; Καταρχήν μην απογοητεύεστε. Ίσως να κάνετε κάποια μικρά λάθη χωρίς καν να το αντιλαμβάνεστε. Για το λόγο αυτό σας παρουσιάζουμε τι πρέπει και κυρίως τι δεν πρέπει να κάνετε κατά την διάρκεια μιας συνέντευξης.

Καταρχήν χρειάζεται να ξεκαθαρίσουμε πως ένα καλογραμμένο βιογραφικό είναι το  βοήθημά σας κατά την διάρκεια της συνέντευξης και όχι το κύριο όπλο σας. Το κύριο όπλο σας είναι ο εαυτός σας και η παρουσία σας αυτά τα 20-30 λεπτά που θα διαρκέσει η συνάντηση. Οι αξιολογητές σας θα προσπαθήσουν μέσα σε αυτό το σύντομο χρονικό διάστημα να αντλήσουν πληροφορίες στα βασικά τους ερωτήματα που δεν είναι άλλα από το αν εσείς:

  • Είστε κατάλληλος για την δουλειά
  • Θα προσαρμοστείτε εύκολα στο περιβάλλον εργασίας
  • Ποιοι είναι οι προσωπικοί σας στόχοι
  • Ποιες είναι οι αδυναμίες σας

Για να καταφέρετε να δώσετε ικανοποιητικές απαντήσεις στα ερωτήματα τους χρειάζεται να

  • Να έχετε αυτογνωσία
  • Θάρρος για να επιτύχετε το στόχο σας
  • Ευελιξία ώστε να κάνετε τα μειονεκτήματα σας, προτερήματα

Η σωστή οργάνωση κάνει την διαφορά
Πριν πάτε στο επόμενο ραντεβού σας για συνέντευξη προετοιμαστείτε σωστά, για να έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Αυτά που χρειάζεται να γνωρίζετε είναι:

  • την εταιρεία και τα προϊόντα της
  • πολύ καλά τι ζητά η αγγελία
  • Να είστε θετικοί και να μπείτε μέσα στον χώρο συνάντησης χαμογελώντας σφίγγοντας το χέρι των άλλων θερμά
  • τι στόχους έχετε στη ζωή σας
  • τι εξέλιξη περιμένετε στην εργασία αυτή αν την πάρετε
  • την γλώσσα του σώματος
  • Τον τόνο της φωνής σας

 

Τι πρέπει να κάνετε

  1. Προβάλετε τον εαυτό σας όπως είναι. Εμπλουτίστε κάθε επιχείρημά σας με συγκεκριμένο παράδειγμα.
  2. Προσέχετε τις λέξεις που χρησιμοποιείτε
  3. Δίνετε πάντα πλήρεις απαντήσεις – ποτέ μην απαντάτε με ένα «ναι» η ένα «όχι».
  4. Μιλήστε με προσωπικά παραδείγματα. Προτιμήστε το «εγώ» αντί το «εμείς» όταν περιγράφετε τις δραστηριότητες σας.
  5. Κοιτάξτε τον συνομιλητή σας ευθεία στα μάτια.
  6. Μην διστάσετε να κάνετε ερωτήσεις.
  7. Προσοχή στις κινήσεις σας. Η γλώσσα του σώματος μπορεί να σας προδώσει.
  8. Δείξτε αυτοπεποίθηση. Μπείτε μέσα στον χώρο με αποφασιστικά βήματα χαμογελώντας «απαλά».
  9. Καθίστε άνετα στην καρέκλα αλλά με σεβασμό προς τον συνομιλητή.
  10. Μιλήστε με αυτοπεποίθηση και σε κατάλληλο χρώμα και ρυθμό.
  11. Φροντίστε να έχετε σωστή παρουσίαση, η οποία θα πρέπει να είναι σε αρμονία με αυτά που περιμένει η επιχείρηση.
  12. Δείξτε ενθουσιασμό. Φροντίστε να έχετε πάντα το χαμόγελο στα χείλη.
  13. Όταν σας κάνουν μία ερώτηση πρέπει πάντοτε να σκέφτεστε τι είναι αυτό που πραγματικά σας ρωτούν
  14. Δώστε τους να καταλάβουν ότι έχετε πληροφορίες για την εταιρεία τους.
  15. Μη κρύβετε ότι έχετε κλείσει και άλλες συνεντεύξεις.
  16. Αξιολογήστε τον συνομιλητή σας και προσαρμοστείτε αντίστοιχα

Τι δεν πρέπει να κάνετε

  • Να αργήσετε ή να έρθετε νωρίτερα από 5’.
  • Να καθίσετε άβολα.
  • Να έχετε νευρικότητα.
  • Να ζητήσετε να καπνίσετε.
  • Να δυσφημίζετε τον πρώην εργοδότη σας.
  • Μην πείτε ότι δεν έχετε ανάγκη την δουλειά.
  • Μην πείτε ότι αυτή είναι η μοναδική συνέντευξη που κλείσατε.
  • Να μη γίνεστε αμυντικοί και να μην εκνευρίζεστε.
  • Μην πείτε ότι δέχεστε οποιονδήποτε μισθό αρκεί να πάρετε την δουλειά αυτή.

Ιωάννα Μπαριτάκη

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι Εισηγήτρια Επικοινωνίας και Ψυχολογίας και Πτυχιούχος Ψυχολογίας από το Πανεπιστήμιο Αθηνών και κάτοχος MBA / ΕΕΔΕ. Βρίσκεται στον χώρο της εκπαίδευσης ενηλίκων από το 1992.Το 2000 ιδρύει τον εκπαιδευτικό φορέα Future Business School , στον οποίο μέχρι σήμερα ασκεί καθήκοντα Managing Director, έχοντας σημαντικές επιτυχίες στην εκπαίδευση ενηλίκων και στελεχών των μεγαλύτερων επιχειρήσεων σε Ελλάδα και Κύπρο, παρουσιάζοντας πρωτοπόρα και σύγχρονα εκπαιδευτικά προγράμματα. Διακρίνεται για την κοινωνική της δράση και ευαισθησία.

 

 

  • 1
  • 2